29 Nisan 2015 Çarşamba

BARIŞ AKARSU ŞARKI SÖZLERİ

BARIŞ AKARSU ŞARKI SÖZLERİ


Yaz Demedim

Yeter bu defa bu iş bitiyor
Bana ettiklerin ağır geliyor
Yetti bu sefer bu iş bitiyor
Aşk dediğin tuzak canımı yakıyor
Sevmek nedir hiç bilmedin
Sevene de kıymet vermedin
Aşkı bize reva görmedin
Sensin benim felaketim
Yaz demedim kış demedim
Sen istedin ben geldim
Nedir bu senden çektiğim
Böyle ihanet görmedim


Söz: Ercüneyt Özdemir
Müzik: Ercüneyt Özdemir
Albüm: Düşmeden Bulutlarda Koşmam Gerek

Unutamadım

Dün yine yapayalnız dolaştım yollardaYağmurlarda ıslanan bomboş sokaklardaGözlerimde yaş, kalbimde sızı unutmadım seniUnutamadım, unutamadım ne olur anla beni.
Unutmak kolay demiştin, alışırsın demiştinÖyleyse sen unut beni, yeter ki benden istemeGözlerimde yaş, kalbimde sızı unutmadım seniUnutamadım, unutamadım ne olur anla beni.
Yıllar ikimizden de çok şeyler götürmüşSen yeni yuva kurarken, beni paramparça bölmüşGözlerimde yaş, kalbimde sızı unutmadım seniUnutamadım, unutamadım ne olur anla beni.
Unutmak kolay demiştin, alışırsın demiştinÖyleyse sen unut beni, yeter ki benden istemeGözlerimde yaş, kalbimde sızı unutmadım seniUnutamadım, unutamadım ne olur anla beni.


Söz: Barış Manço
Müzik: Barış Manço
Albüm: Ayrılık Zamansız Gelir


Sevdim Seni Bir Kere

Sevdim seni bir kereBaşkasını sevememDeli diyorlar banaDesinler değişememDesinler değişememDaha yolun başındasınDeğişirsin diyorlarOysa sana çıkıyorBildiğim bütün yollarSevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilirBazen küçük bir an içinÖmür bile verilir


Söz: Özdemir Erdoğan
Müzik: Özdemir Erdoğan
Albüm: Ayrılık Zamansız Gelir

Resimdeki Gözyaşları

Bir gün belki hayattan
Geçmişteki günlerden
Bir teselli ararsın
Bak o zaman resmime
Gör o akan yaşları
Benden sana son kalan
Bir küçük resim şimdi
Cevap veremez ama
Ağlar yalnızlığıma
Ve işte arda kalan
Bir avuç anı şimdi
Koyup da bir başıma
Birakıp gittin beni
Sen yalnız değilsin
Biliyorum, nerdesin
Bu üzerdi beni
Yaşasaydım ve görseydim


Söz: Ergin Soyarslan
Müzik: Ergin Soyarslan
Albüm: Ayrılık Zamansız Gelir


Ölüm (Kayboldum)

Dokun bana çırılçıplak
Hisset beni korkusuzca
Bırak aksın zaman
Teslim oldum ben sana
Yanar oldum
Kanar oldum
Senin içinde yakar oldum
Kayboldum
Kendimi arar oldum
Senin içinde yakar oldum
Ölüm oldum,
Öldürür oldum
Senin içinde ölür oldum
Zaman oldum
Akar oldum
Senin içinde durur oldum


Söz: Umut Yıldız
Müzik: Umut Yıldız
Albüm: Düşmeden Bulutlarda Koşmam Gerek


Otomobil Uçar Gider

Otomobil uçar gider
Ömrüm gibi geçer gider
Otomobil uçar gider
Ömrüm gibi geçer gider
Ben talihin peşindeyim
Talih benden kaçar gider
Ben talihin peşindeyim
Talih benden kaçar gider
Yar yar güzel yolcu güle güle
Yar yar güzel yolcu güle güle
Ben talihin peşindeyim
Talih benden kaçar gider
Yar yar güzel yolcu güle güle
Yar yar güzel yolcu güle güle


Söz: -
Müzik: -
Albüm: Ayrılık Zamansız Gelir

Leyla

Bir sabah çıksam kaybolsam
Dönmesem kalsam anılarda
Belki bir sevda türküsünde vurulurdum
Gel künyemi al dağlardan
Aşk nedir söyle kayboldum
Belki bir düşte unutulmak
Her sabah bir dev masalında uyanınca
Hep çocuk kalmak kurtulmak
Kar yağıyor bu gece
Öyle beyaz ki şehir
Anlamak bir ömür sürer
Hayat niye kirlenir
Karlı bir gece sen buldun
Kaldırımlarda kalbimi
Al götür rüzgarlara savur hadi durma
Ver benim eski yarimi
Ben kimim söyle kayboldum
Dönmedim kaldım anılarda
Her sabah bir çöl masalında uyanırdım
Belki de yanlış bir leyla
Kar yağıyor bu gece
Öyle beyazi şehir
Anlamak bir ömür sürer
Hayat niye kirlenir 



Söz: Barış Akarsu
Müzik: -
Albüm: Islak Islak

Islak Islak

Gecenin nemi mi düşmüş gözlerine? Ne olur ıslak ıslak bakma öyle Saçını dök sineme derdini söyle Yeter ki ıslak ıslak bakma öyle Sürerim buluttan tarlaları Yağmurlar ekerim göğün göğsüne Güneşte demlerim senin çayını Yüreğimden süzer öyle veririm Ben feleğin şu çarkına çomak sokarım
Ben feleğin tekerine çomak sokarım Yeter ki ıslak ıslak bakma öyle


Söz: -
Müzik: -
Albüm: Islak Islak

Bir Sevmek Bin Defa Ölmek Demekmiş

Aşkın şarabından bilmeden içtim
Sevda yolundan bilmeden geçtim
Aşkın bir alevmiş yar yar bir ateş parçası
Bilmeden gönlümü ateşe verdim
Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş
Bin defa ölüp de hiç ölmemekmiş
Şarabı zehirmiş, içtikçe öldüm
Yolu hep uçurum, düştükçe öldüm
Aşkın bir alevmiş yar yar, bir ateş parçası
Ateşe gönlümü yaktıkça öldüm


Söz: Ferudun Hürel
Müzik: Ferudun Hürel
Albüm: Ayrılık Zamansız Gelir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder