20 Nisan 2015 Pazartesi

KUTLU DOĞUM HAFTASI ŞİİRLERİ

KUTLU DOĞUM HAFTASI ŞİİRLERİ



ADI GÜZEL ,KENDİ GÜZEL MUHAMMED


 Canım kurban olsun senin yoluna,
 Adı güzel, kendi güzel Muhammed,
 Şefâat eyle bu kemter kuluna,
 Adı güzel, kendi güzel Muhammed 

Mü'min olanların çoktur cefâsı,
 Ahirette olur zevk-u sefâsı,
 On sekiz bin âlemin Mustafâ'sı,
 Adı güzel, kendi güzel Muhammed

 Yedi kat gökleri seyrân eyleyen,
 Kûrsûn üstünde cevlân eyleyen.
 Mi'râcda ümmetin Hak'dan dileyen, 
Adı güzel, kendi güzel Muhammed

 Ol çâriyâr anın gökler yâridir,
 Anı seven günahlardan beridir,
 On sekiz bin âlemin serveridir,
 Adı güzel, kendi güzel Muhammed

 Aşık Yunus neyler iki cihânı sensiz,
 Sen Hak Peygambersin şeksiz, gümansız
 Sana uymayanlar gider imânsız,
 Adı güzel, kendi güzel Muhammed.






Kutlu Doğum Haftası

Nur oldu; nurdan oldu;
Kutlu doğum haftası…
Ol fahri cihan oldu,…
Müminlere sefası,
Kutlu, Doğum haftası…

Kalplere dolan nurun,
Etrafında oturun,
Allaha zikre durun,
Gayri yoktur dahası,
Kutlu, doğum haftası…

Âlemlerin sahibi,
Ol Muhammet Habipi,
Yeniden doğmuş gibi,
İnsanlığın en hası,
Kutlu, doğum haftası…

İnananlar saf tutun,
O nur olsun tek sütün,
Vahdet ile bir bütün
Muhammed Mustafa sı
Kutlu, doğum haftası…

Yeri, göğü yaratan,
Doğ ,diyince doğar tan
Âlemlere renk katan,
Şahlara kul yaftası,
Kutlu, doğum haftası…

Müminlere şen ola,
Gülleri Gülşen ola,
Gönüllere pusula,
Yüreklerin taftası,
Kutlu, doğum haftası…



Gülümsüyor

(Peygamberim gönül erim)
Güller açar gül yüzünde,
Hem neşede hem hüzünde,
Gecesinde gündüzünde,
Allah için gülümsüyor.
Çağlar öncesi sonrası,
Adem peygamber tebası,
Halil ibrahim sofrası,
Peygambere gülümsüyor.

Melekler safa girince,
Yedi kat gök geçilince,
Ümmet ona verilince,
Allah için gülümsüyor.

Ahmet Yazıcıoğlu



EFENDİM

"Ruhum sana aşık, Sana hayrandır Efendim,
Bir ben değil alem sana kurbandır Efendim.
Ta arşa çıkar her gece aşıkların ahı,
Didarına aşık Ulu Yezdan'dır Efendim.
Aşkınla Buhurdan gibi tütmekte bu kalbim,
Sensiz bana Cennet bile hicrandır Efendim.
Kıtmirinim ey Şah-ı Rusül, kovma kapından,
Asilere, lütfun yüce fermandır Efendim."

Ali Ulvi Kurucu



EN SEVGİLİYE

Sin ey nur, içimize sin!
Sensin bize O'ndan esin!
Hiç şüphe yok teksin kesin!
En sevgilisi herkesin!

Mehmet SERTPOLAT



HZ MUHAMMED (SAV)

Âlemlere rahmet olarak gönderildin, ya Muhammed
Taif te taşlanırken, onlara beddua etmedin, ya Muhammed
Namaz kılarken, başından aşağı, deve işkembesi geçirilirken
Sen onlara yine tebessüm ederek, dua ediyordun ya Muhammed

Senin gibi bir peygambere sahip olmak, ne büyük nasip Ya Rab
Onun, bir saçının kılı için canımı verirdim, durma onun hırkasını kap
Ümmetliğine biz aciz kulları kabul eder misin? Halimiz olur sonra sap
Devamlı sana selatü selam getirilir, Sen bizi daima iyilerden yap

Canımdan daha çok sevdiğim sensin, inan buna peygamberim
Ravzayı Mutahharadan geçerken, senin için çok ağladım peygamberim
Sensiz bu dünya, benim için zindandır, bunu böyle bil peygamberim
Ahirette şefaatinizden, bizleri mahrum etme, ne olur peygamberim

Sana dil uzatanların, dili kopsun, nesilleri tükensin
Hz. Muhammedsiz bir hayatta, inan bana bitersin
Onu canından daha çok sevmesen, imansız gidersin
Onun ümmetini hiç acımadan, niçin? Arkadan yitersin

Fikret Gürsoy



HZ. MUHAMMED'E
 
Aşk ile verelim selâm
Can Ahmed'e, Muhammed'e
Lâyık bir ümmet olalım
Can Ahmed'e, Muhammed'e

O gün eriştirir m'ola?
Bizi buluşturur m'ola?
Mevlâ'm kavuşturur m'ola?
Can Ahmed'e, Muhammed'e

Dost dostuna vefa bilir
Vefa edenler sevilir
Ancak bir aşkla varılır
Can Ahmed'e, Muhammed'e

Derviş Şevki sözün seda
Gönlümüz hep Medine'de
Canımız yoluna feda
Can Ahmed'e, Muhammed'e

Şevki Çobanoğlu






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder